Ardei copti

10702050_580577285380303_3379458801141458962_n

Imaginile spun totul :

  1. Ardeii i-am atarnat cu ajutorul agrafelor de birou desfacute , inaintefacand o gaura cu o scobitoare/ ac mare mai aproape de pulpa ardeiului
  2. I-am atarnat de gratar, am pus o tava dedesubt preventiv desi n-a curs din ei
  3. I-am copt la 200 gr cu ventilator, daca nu aveti dati focul sus-jos unde este necesar
  4. Dupa ce i-am terminat i-am pus intr-un vas, am presarat  , acoperiti cu un capac se lasa la innabusit pana se racesc apoi se curata foarte usor

spor la treaba

Leave a Reply

