Pofta de dulce

997018_564103650361000_2597584599012330139_n

Cand esti la PP mai vrei si fara tolerate,si ai pofta de ceva de dulce de ce sa irosesti taratele luandu-le cu iaurt sau…
altfel, mai bine incropesti o prajiturica cu ceea ce este permis, cu ce ai prin frigider !
Se poate consuma si in Atac dar sa reduci portia de tarate de ovaz la 1,5 linguri

Ingrediente:

  • 1/2 fidea- konjac
  • 2 oua
  • 2 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 2 linguri bune cu varf de urda dietetica
  • 2 linguri eritrit / alt indulcitor dupa gust
  • 1 lingura drojdie inactiva
  • 2 lingurite praf de copt
  • putin marar verde ( obtional )
  • esente aroma de unt, vanilie, cozonac
  1. Le-am amestecat pe toate mai putin albusurile si le-am lasat cam o jumatate de ora sa se hidrateze taratele apoi am mixat albusurile, le-am adaugat incet cu o spatula
  2. Eu le-am pus intr-o tava de 30X20 daca vreti sa iasa mai crescute puteti sa le puneti intr-o tava/forma mai mica

Foarte bune, potoleste pofta de ceva dulce iar in casa mirosea a pateuri !

pofta-buna

Leave a Reply

