Saratele bune in Dukan Blitz

10530658_560281160743249_7854721610129881140_n

Le-am facut pentru 2 zile din 3 LG de tarate de ovaz pentru Scara Nutritionala dar voi puteti sa puneti 4 LG la PP sau 3 la Atac

Ingrediente

  • 300gr carne de pui fiarta
  • 1 cutie de Tofu afumat
  • 4 galbenusuri
  • 3 linguri tarate de ovaz
  • 1/2 pachet fidea din konjac
  • piper
  • sare nu mai este nevoie, are Tofu destula
  • rozmarin uscat, oregano, boia dulce de ardei
  • 2 lingurite drojdie uscata

Sa fac o pararanteza, carnea de pui este de pe oasele de la piepti/copane de pui pe care le adun in congelator si cand consider ca sant destule le pun in oala minune cu zarzavat intreg, boabe de piper, sare si obtin o supa excelenta pe care o folosesc ca baza pentru mancare iar carnita in diverse moduri. Din ea se poate face si piftie .Astazi fiind la PP la pranz am mancat supa cu carnita, am adugat si mujdei de usturoi, partunjel verde si am avut o supa foarte buna !

  1. Ingredientele de mai sus le-am amestecat intr-un bol si pentru ca era groasa compozitia am mai adaugat putina supa iar lasfarsit albusurile batute spuma
  2. Am intins compozitia intr-o tava pe folie de silicon ( daca nu aveti atunci pe foaie de copt) si am pus-o la cuptor la foc
    mic (150 gr) cred ca ~ 1 ora
  3. Cand a fost gata am lasat sa se raceasca dupa care am portionat
    In fotografia de sus pe o farfurie este portia pentru o zi
    Excelente, bune de rontait !pofta buna
Leave a Reply

