Shirataki fara tolerate

10613082_564006957037336_5224281276594574818_nIngrediente:

Se face repede  si simplu:

  1. Shirataki se clatesc bine în strecuratoare, se scurteaza cu o foarfeca de bucatarie Sau folosim cutitul , se adauga oualele, indulcitorul si esenta, le -am mixat putin, apoi  branza si iaurtul. Compozitia am pus- o intr-un castron de Yenna (sau în orice forma aveti)
  2. Taratele de ovăz si de grau, fulgii de drojdie i-am amestecat intr-ne bol separat si i-am presarat deasupra, cu palma i-am apasat usor si am dat la cuptor la 180gr (foc mediu spre tare) o durat ~ 40min
  3. Dupa ce sa copt am asezat deasupra o folie de silicon si pe un fund  de lemn ,  prin rasturnare am asezat-o pe masa, unde se lasa sa se ​​racoreasca apoi se transfera pe platou
  4. Recunosc ca m-am complicat si mergea rasturnat directă intr-o tava , se scurge mult sirop
    Se poate consuma incepand cu atacul, nu contine tolerate
    eutemia-i.italic
Leave a Reply

