Shitrataki cu tofu

10341938_560282950743070_2381291981345369451_n

Poate considerati ca insist cu retetele cu taitei din konjac, dar pe langa faptul ca imi plac sant si satioase , se fac si repede, usor sa nu mai vorbim ca nu au nici o calorie.De aceea incerc sa fac tot felul de combinatii, sa fie gustoase

De data asta am facut o combinatie dulce-sarata, daca nu va place puteti sa eliminati indulcitorul si esenta si goji, le lasati
sarate
Sant fara tolerate, fara tarate bune si in atac
Ingrediente
  • 1/2 pachet de Shirataki di konjac (voi puteti sa puneti si un pachet, mie imi ajunge o jumatate)
  • 300 branza degresata
  • 1 pachet de tofu afumat
  • 4 oua
  • SlimSugar sau alt indulcitor dupa gust
  • esente de vanilie, aroma de unt
  • goji
  • 2 lingurite praf de copt

Taiteii dupa ce au fost spalati, lasati la scurs si storsi bine i-am amestecat cu branza, tofu stors si maruntit, galbenusurile,
goji si albusurile mixate bine apoi adaugat praful de copt
Sant 2 poze diferite pentru ca le-am facut in doua forme diferite in zile diferite.
Compozitia se da la cuptor, se poate servi calda dar si rece
Pofta buna !

Leave a Reply

