Tort aperitiv cu salata de boeuf

10590602_560283480743017_8760322293315851766_n

Blaturile

  • 5 oua
  • 3 linguri lapte praf
  • 3 linguri amidon – tolerate
  • 1 pachet praf de copt
  1. Pentru cele trei blaturi am mixat albusurile bine, apoi am adaugat ( laptele praf + amidon + praful de copt) cate un pic
    si mixand in continuare galbenusurile, sare si piper
  2. Compozitia am impartit in 3 boluri egale, pe una am lasat-o alba iar intr-unul am pus o lingura spanac ( decongelat si stors bine
  3. Iar in cel de-al treilea o lingura de pasta de ardei( daca nu aveti merge si bulion)
  4. Le-am copt pe rand ( daca aveti 3 forme asemanatoare cu atat mai bine !)
  5. Dupa ce s-au racit le-am umplut cu salata de boeuf pregatita inainte :
  6. Am fiert gaturi de curcan, piept de pui iar ca si zarzavaturi : morcovi, telina, dovlecel iar la sfarsit dupa ce le-am
    tocat am adaugat castraveti murati si gogoari
  7. Am facut maioneza dupa  Reteta dar dupa ce sosul s-a racit am mixat vreo 15 min si a inceput sa se intareasca cat- de-cat. Nu are cum sa fie ca si o maioneza adevarata dar e buna…
    Cred ca merita tortul pe masa de Revelion !
Leave a Reply

