Tort cu gust de cafea si scortisoara

10612818_564101883694510_3099047869145545227_nEste fara tolerate, se poate servi in croaziera in doua zile dar si in atac numai sa micsorati cantitatea de tarate la 3 linguri , se consuma tot in doua zile
Blat

  • 4 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • slimSugar / alt indulcitor dupa gust
  • ~ 100ml cafea fierbinte cat sa se acopere taratele pt a fi hidratate
  • 2 lingurite praf de copt
  • esente aroma de unt, rom, ciocolata si frisca, cozonac

Crema

  • 250gr iaurt degresat
  • 250gr branza degresata
  • slimSugar/ alt indulcitor dupa gust
  • esenta  de cafea
  • 1 plic gelatina pudra
  • 1 lingurita scortisoara pudra
  1. Blatul l-am facut la microunde pentru ca nu-mi functioneaza cuptorul de la aragaz
  2. Am amestecat taratele de ovaz si de grau, indulcitorul si am turnat cafea fierbinte peste ele, le-am lasat pana s-au racit, apoi am adaugat galbenusurile, esentele, praful de copt si albusurile batute spuma, amestecate incet, am turnat intr-o forma de silicon si am dat la cuptor, la mine pentru 15min, depinde de puterea fiecaruia. Dupa ce s-a racit am taiat blatul pe orizontala si l-am insiropat cu cafea
  3. Crema : Gelatina se pune la hidratat iar iaurtul se amesteca cu branza, indulcitorul, esenta, se lichefiaza gelatina la baine-marie sau la microunde si se adauga cate putina din compozitia de iaurt si branza pana se ajunge la aceasi temperatura apoi se amesteca totul. In forma in care am copt, tapetata cu folie alimentara se aseaza un blat insiropat, o parte din crema, al doilea blat iar in crema ramasa se adauga si lingurita cu scortisoara

Se da la rece, dupa cateva ore se poate servi
pizap.com14455469799401

Leave a Reply

