Ardei umpluti si Minirulada

10468366_564990786938953_329058539657653408_nMancare de vara

Ingrediente
Pentru ardei :
  • carne de vita si de pui
  • un dovlecel
  • sare, piper,
  • condimente care va plac eu am pus cimbru, rozmarin, oregano
  • 1 ou
  • 2 linguri tarate de grau
  • ardei grasi

Pentru sos

  • rosii si ardei , fierte putin, condimentate si apoi pasate
  • foi de dafin, piper boabe

Pentru minirulada

  • 1/2 piept de pui ( pentru ca a fost un piept mai mare )
  • batut usor si asezonat cu sare, piper, boia
  • impanat cu cascaval dietetic https://dukanmamyvio.wordpress.com/2015/02/21/cascaval-dietetic/ si cateva suvite de ardei copt ( am avut in frigider )
  1. Mai intai am facut sosul : rosiile si ardeii i-am tocat la robot, am sarat, piperat si le-am dat in fiert
  2. Carnea am tocat-o, am amestecat cu un dovlecel dat si el prin razatoare si scurs bine ( statea stingher prin frigider ) 1 ou, sare, piper condimente si pentru ca era cam moale compozitia am fost nevoita sa adaug si taratele de grau am spalat si ardeii, i-am taiat pe verticala in doua lasand cate o jumatate de codita intr-o parte si cealalta, dupa ce i-am curatat de seminte si vinisoare i-am umplut cu compozitia de carne
  3. Minirulada se face repede, se intinde pieptul de pui mai intai din cutit, se pune o folie deasupra si se bate usor cu ciocanul de bucatarie, asezonat, pus felii de cascaval, daca vrei/aveti si de ardei, se ruleaza
  4. Ardeii si minirulada le-am pus in tavi, sosul deasupa, le-am capacit cu folie de aluminiu si la cuptor, pentru 30min si inca 10 min la grill sa prind “o fatza ” si gata se poate servi !

Sa aveti spor la treaba

– în Bucharest, Romania.

Leave a Reply

