Briose sau placinte cu bob de orez

10678637_602858846485480_4469476706694788777_nPrima data am facut acum cateva zile placintelele , cand le-am pus in tava credeam ca-si pastreaza forma…dar s-au intins si totusi au fost foarte bune, mi-au prins bine la pachet cand am fost plecata

De data asta le-am pus in forme de briose si nu au
Ingrediente:
  • 1 pachet bob de orez din konjac
  • 250gr branza degresata
  • 1 ou
  • 2 linguri tarate de ovaz ( la placintele am pus tarate de psyllyum si le-am tavalit prin tarate de ovaz )
  • 1 lingurita rasa faina de konjac
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 2 linguri fulgi de drojdie inactiva
    sare
  • 2 lingurite praf de copt
  • cascaval dietetic pentru umplut si ras pe deasupra

Toate ingredientele mai putin cascavalul le-am amestecat, le-am lasat 1/2 ora sa se hidrateze , pentru placintele am luat in mana din compozitie, am pus o bucatica de cascaval la mijloc, am rostogolit prin tarate de ovaz
Pentru briose am pus compozitie in forma, o bucatica de cascaval la mijloc si deasupra cascaval ras prin razatoarea mica
La cuptor la foc moderat au fost gata in ~ 40min
Sant foarte bune in zilele de PP, nu contin tolerate si sant satioase
Sa aveti pofta buna !

Leave a Reply

