Ciorba de burta

10906019_630390163732348_4999539264422262178_nSe poate consuma din Croaziera PL impreuna cu familia chiar daca nu tin dieta

Ingrediente :
  •  burta de vita ( am avut congelata, fideluta)
  • legume intregi : ceapa, morcov , telina, albitura
  •  piper boabe
  •  foi de dafin
  •  sare

Pentru dres

  •  un morcov ras pe razatoarea mic
  • 1 lingura ulei de cocos  ( tolerat ) daca nu aveti puneti ulei de masline
  • gogosari acri taiati cuburi
  • – 3 galbenusuri
  •  iaurt grecesc  2 % ( am pus cam trei sferuri din cutia mare )
  • otet
  •  mujdei de usturoi
  1. Cat s-a decongelat burta de vita, am curatat legumele, burta am spalat-o bine in strecuratoare, le-am pus impreuna in oala sub presiune si cu piperul boabe ( eu il pun intr-un infuzor de ceai pe care-l folosesc numai la mancare ) , foile de dafin si sare
  2. Dupa ce a inceput sa fiarba am lasat oala 30min la foc mic
  3. Morcovul l-am ras si intr-o tigaita am pus 1 lingura ulei de cocos, cand s-a incins am adugat morcovul si amestecand tot timpul am inceput sa adaug cate putina zeama din ciorba pana s-a inmuiat bine apoi l-am dat la blender
  4. Din oala sub presiune am desertat intr-o alta oala iar legumele le-am aruncat ca si boabele si foile de dafin.
  5. Galbenusurile se amesteca cu iaurtul si se ia cu polonicul cate putina zeama din oala, se amesteca si se aduga pana se ajunge la aceasi temperatura ( altfel se va branzi ! )
  6. Se adauga si morcovul blenduit,gogosarii cuburi, sare ( daca mai este necesar ) otet, mujdei de usturoi

La masa nu vor lipsi otetul, mujdeiul, iaurtul grecesc ( si smantana daca sant persoane care nu tin dieta ) ,si… fara ardei iute nu se poate !
Va asigur ca nimeni n-a stiut ca este dietetica !
Sa aveti pizap.com14455469799401

Leave a Reply

