Ciorbita economica de pui

10590451_560183924086306_2774538873208723665_n

Ingrediente :

Economie facem in viata de zi cu zi dar si in dieta care totusi costa…Eu cumpar pieptul de pui, copanele cu os, le dezosez si le depozitez in congelator. Cand se aduna le pot folosi la supa, ciulama, salata de boeuf si astazi le-am folosit la ciorba. Nu sant maestra in dezosat iar pe oase ramane destula carne

  1. Asa incat am avut 8 barcase de pui, le-am pus la fiert in oala cu presiune ( daca nu aveti folositi o oala obisnuita doar ca dureaza mai mult timp ) impreuna ceapa si zarzavatul pentru iarna, am lasat 10min dupa care am strecurat, zeama nu se arunca, o folosim la ciorbita
  2. Cand s-au racorit oasele am adunat carnita de pe ele ( n-a fost putina )
  3. Zarzavatul pregatit dinainte ( morcovul, dovlecelul, apia, telina , fasolea verde si daca mai vreti sa puneti si alte zarzavaturi) l
  4. Le-am pus in zeama de supa fierbinte sa fiarba, cand sant aproape gata am adaugat si carnita, sa se imprieteneasca, rosiile date pe razatoare si borsul fierbinte. Se gusta, se potriveste de sare, se opreste focul si se presara verdeata. Eu am pus leustean si tarhon

Buna, usoara de vara, mananca toata familia, pofta buna

Leave a Reply

