Ciulama de curcan si ciupercute

10520822_560186724086026_3513160219535818379_n

Ingrediente:

  • 500gr ciupercute mici am avut eu,dar se poate si cu cele normale sau pleurotus
  • un copanel de curcan
  • morcov
  • telina radacina si frunze
  • o ceapa
  • albitura
  • piper boabe
  • sare
  • leurda
  • 2 linguri amidon
  1. Am gasit ciupercute mici,le-am pus in apa multa la inmuiat si m-am ocupat de copanul de curcan.Pe acesta l-am pus intr-oala la fiert, am adaugat o ceapa intreaga, morcov, telina radacina si frunze, albitura, piper boabe ( am un infuzor incare le pun sa nu se imprastie boabele prin mancare) foi de dafin, sare
  2. .Ciupercutele le-am spalat in multe ape, pe unele le-am lasat intregi, pe altele le-am taiat, intr-o cratita am pus ciupecutele si putina supa strecurata, capacul pe cratita si le-am lasat sa se innabuse putin.
  3. Cand copanul a fost fiert l-am facut bucatele,iar supa se foloseste la ciulama, nu o aruncati! Le-am pus peste ciupercute, trebuie lasate sa mai fiarba impreuna sa se imprieteneasca, se adauga si leurda tocata sau usturoi daca nu aveti/nu va place iar la sfarsit se potriveste de sare si se adauga amidonul pe care in prealabil l-am amestecat separat cu putina apa rece.

Se presara patrunjel si se serveste
spor la treaba

Leave a Reply

