Coada de vaca la Slow cooker

10524595_560185637419468_2892181609014266288_n

Slow cooker este aragazul lent, mancarea se face cam in 7-8 ore dar gustul nu se compara cu cea facuta pe aragaz intr-un
timp scurt.De obicei o folosesc cele care pleaca la serviciu dimineata si cand se intorc mancarea este gata.

Ingredientele se pregatesc putin pe aragaz si apoi se pun in slow cooker( trebuie sa fie fierbinti )
De data asta am folosit :
  • -coada de vaca – perpelita putin in tigaia antiaderenta cat sa-si schimbe culoarea si sa se inchida porii
  • -un morcov – taiat rondele si pus si el in tigaie dupa ce am scos carnea
  • -3 legaturi de ceapa verde si ele sotate
  • -2 legaturi de usturoi verde – asemenea
  • -1 dovlecel – taiat cuburi

Dupa ce le-am sotat cu putina supa de vita, cat sa se inmoaie, asezonate cu

  • sare,
  • piper,
  • boia dulce,
  • pasta de gogosar saubulion daca nu aveti,L

Le-am asezat in vasul ceramic al oalei

Supa de vita am infierbantat-o si am turnat deasupra ( nu trebuie mult lichid ca la mancarea obisbuita pt ca aici nu se evapora mult lichid), am pus termostatul pe “auto” si ea isi face treaba. Dupa 7ore am gustat, am incercat carnea si era gata, carnea se poate taia cu furculita

Sa aveti pofta !
Leave a Reply

