Copanele imbracate

10622874_586134178157947_558681913427919627_n

Aveam 2 pulpite superioare si ma gandeam ce sa fac cu ele pentru o zi de PP dar ideile vin pe masura ce gatim…
pulpele fara piele , sarate si piperate le-am pus in cuptor , intr-un castron am amestecat :
  • 3 oua
  • sare, piper
  • 1 pachet Shirataki di konjac  spalate bine in strecuratoare, stoarse si taiate cu foarfeca de bucatarie
  • oregano, rozmarin, boia afumata, boia dulce
  • patrunjel , marar
  • 1 lingurita de faina de konjac pusa intr-un castronel si adaugat cate putina compozitie pana se ingroasa apoi amestecat totul
  • leurda din congelator ( merge si usturoi, eu nu concep pui fara usturoi ) daca nu va place nu puneti
  1. Cand copanelele din cuptor au fost aproape gata ( se inteapa cu un bat de frigaruie pe langa os, daca iese zeama curata sant gata ) am turnat compozitia peste ele si cand compozitia s-a intarit am presarat si cascav
  2. Cand s-a aurit deasupara am oprit cuptorul

Sa aveti , pofta buna

Leave a Reply

