Dovleac umplut cu sarmale dukan

10537046_560231164081582_8324880613809078297_nInca este sezonul dovleacului asa ca este pacat sa nu-l consumam stiind cat este de sanatos

Asadar am facut sarmale din :

  • carne tocata amestec piept de pui, copane dezosate de pui si curcan
  • pe post de orez am folosit quinoa ( permisa in consolidare ) iar pentru croaziera folositi tarate de ovaz sau grau dar merg si fara !
  • o ceapa mica tocata fin sau data odata cu carnea prin masina de tocat
  • un morcov ras fin pe razatoarea cu ochiuri mici
  • sare, piper macinat, cimbru
  • bulion
  • foi de varza acra

Mai intai am pregatit dovleacul :

  1. Spalat cu peria si detergent de bucatarie, sters apo scobit cu atentie sa nu-l strapungem
  2. Apoi am facut sarmalele si am tocat si varza
  3. In dovleac am pus sarmalele cu straturi alternative de varza, am pus piper intr-un infuzor de ceai pe care-l folosecs numai la mancare, frunze de dafin, ramurele de cimbru
  4. Am umplut ” oala de dovleac cu supa de pui , daca nu aveti merge si cu apa
  5. I-am pus capacul dovleacului iar pe acesta l-am pus intr-o cratita apoi la cuptor
  6. A durat cam 3 ore jumatate dar a meritat, cand dovleacul este patruns s-au facut si sarmalele !
  7. La masa am servit sarmalele cu o felie de dovleac copt si iaurt grecesc

Pacat ca nu pot sa va descriu cum mirosea in casa…spor la treaba

Leave a Reply

