Friptura de curcan cu galusti de konjac la Slow cooker

10671347_642628459175185_4971504280489078526_n

Este facuta la Sloow coker, dureaza 8 ore dar puteti sa o faceti si la cuptor dureaza mai putin numai ca are alta textura carnea dar si alt gust mancarea. La Sloow coker nici nu mai este nevoie de cutit la masa
Ingrediente:
  • 1 pulpa superioara de curcan cu os
  •  saramura : la 1L apa 3 linguri de sareSos dulce acrisor
  • 1 ceapa medie ( am pus una de apa )
  • 1 lingura ulei de masline
  • 1 conserva de rosii
  • ierburi aromate ( cimbru, rozmarin, oregano )
  • sos de soia
  • otet balsamic
  • usturoi
  • indulcitor
  • sare, piper, frunze de dafin
  • 100ml apa

Toate se pun dupa gust nu conteaza cantitatile nici nu se pate pune prea mult

Pulpa de curcan am taiat-o in 4 bucati mari, am lasat si osul si am pus saramura rece peste ea, astfel a stat 24 ore la rece

A 2-a zi facem sosul :

  1. Ceapa ” se caleste ” in uleiul de masline si cate putina apa, se adauga rosiile din conserva si restul ingredientelor se lasa la fiert cat vrem sa fie de gros sosul apoi se da la blender
  2. Carnea se scoate de la saramura, se spala cu apa rece, se sterge cu hartie absorbanta si se pune in vasul Slow cookerului apoi se toarna sosul fierbinte si se da drumul la aparat
  3. Eu intotdeauna pun pentru 3-4 ore seara il opresc cand ma culc si a doua zi ii dau drumul si astfel la pranz avem mancarea proaspata
    Niciodata nu l-am lasat peste noapte cred ca nici n-as putea sa dorm de grija lui …

Galustil le-am scos din punga, le-am clatit foarte bine in sita si le-am fiert 10min, din nou clatite si servite alaturi de friptura
Sa aveti pofta buna !

Leave a Reply

