Paine cu gluten la masina de paine


10303749_559391254165573_5794680696048114631_n
Ingrediente

Mai intai am pus intr-un bol taratele de ovaz, grau,indulcitorul ( necesar pentru activarea drojdiei) am pus apa la fiert

si cand a dat in clocot am oparit taratele cu ea.am amestecat si am lasat la racit, am pus si putina sare
Cand a fost rece am rasturnat in cuva masinii si am adugat si restul ingredientelor :oul intreg, taratele de psyllium,
amidonul drojdia inactiva si glutenul. Am setat masina de paine la programul de paine obisnuit iar la semnalul sonor am
adaugat semintele
Painea este pufoasa, mi-am asigurat portia de tarate pe 3 zile
Sa aveti pofta !

2 thoughts on “Paine cu gluten la masina de paine

  1. Pingback: Supa crema cu crutoane | Retete DU-KAN Mamy Vio

  2. Pingback: Supa de ceapa | Retete DU-KAN Mamy Vio

Leave a Reply

