Pasta de ardei

10527731_565610380210327_9217328357797797546_n

Se face extreeeem de simplu, mult mai simplu decat sucul de rosii
E dulce, aromata si merge de minune in orice mancare alaturi de bulion sau chiar in locul lui. Il folosesc in special alaturi de bulion,suc de rosii la tocanite sau la orice supa/ciorba, la sosuri pentru fripturi. Are o culoare fabuloasa si gustul e pe masura. Nu am vazut asa ceva in comert, ma mir ca nu s-a gandit nimeni sa profite de asa o bunaciune!
Ingrediente :
  • 15kg ardei gras rosu, verde, portocaliu, ardei capia, gogosari ( asa am gasit amestecati ) bineainteles puteti sa faceti din orice cantitate )
  • sare, piper boabe, foi de dafin
  • busuioc proaspat
  1. Dupa ce am indepartat vinisoarele si semintele i-am spalat bine, dat prin masina de tocat si pusi la fiert
  2. Fiertul dureaza ceva, vreo 4 ore pana se evapora apa si se leaga sosul
  3. Am adaugat in timp ce fierbeam sare, piper boabe, foi de dafin iar la sfarsit cand am stins focul busuioc proaspat tocat
  4. I-am lasat sa se racoreasca, sa nu ma frig
  5. Pasta am pus-o in sticle si borcane, inchise bine si apoi la baine-marie pe fundul cratitelor am pus carpe de bucatarie
  6. Le-am lasat la fiert 20min dupa ce a inceput sa fiarba apa, am stins focul, i-am acoperit cu paturi si lasati asa pana dimineata cand s-a racit apa

Gata ! Etichetati, pozati si pusi la pastare pentru la iarna !

Sa-l consumam sanatosi !   *=D> aplauze *[]--- bucătar

Leave a Reply

