Plachie cu praz

10406906_560231674081531_2168491477975723667_n

Astazi servim Plachie cu prazPeste( eu am avut somn dar se poate orice fel de peste)
  • 4-5 fire de praz sau (2-3 ceape)
  • 1 ardei gras
  • 2 rosii decojite
  • usturoi, oregano,boia dulce de ardei, turmeric, sumac, bulion sau suc de rosii,pasta de gogosari(facuta in casa),piper rasnit si boabe
  • sare, 2 foi de dafin

Prepararea este simpla:

  1. Se “caleste” prazul si ardeiul cu cateva picaturi de ulei si apoi apa,cand au inceput sa se inmoaie se sareaza, pipereaza, se adauga si restul condimentelor mai putin piperul boabe (nu-mi place sa-l culeg de prin mancare si prefer sa-l pun intr-un infuzor de ceai pe care-l folosesc numai pt asa ceva)si usturoiul pe care il presaram in tava deasupra.
  2. Punem si bulionul sau sucul de rosii. Mai lasam 5 min sa se inprieteneasca.

  3. Dupa ce am terminat cu calitul,pestele care a fost curatat si spalat il punem intr-o tava, apoi turnam si parazul,ardeiul calite, deasupra presaram usturoiul iar tava am acoperit-o cu o folie de aluminiu si…la cuptor
    Intr-o jumatate de ora pranzul este gata !
 pofta buna
Leave a Reply

