Pui cu 40 catei de usturoi

1908047_560182977419734_4190266000567583765_nL-am facut de multe ori dar niciodata nu am postat, acum i-a venit randul

Ingrediente:

  1. Mai intai se curata usturoiul, o sa ia ceva timp
  2. Intr-o tigaie antiaderenta se perpelesc putin copanele cat sa prinda putina culoare, in aceasi tigaie se pun cateii de usturoi pentru cateva minute, atentie se auresc foarte repede, se adauga sare, piper si mirodenii de care vreti/ care va plac, vinul, se lasa sa se evapore aburii alcoolului, se aduga susul de rosii, pasta de ardei si daca mai este necesar putina apa fiarta sau supa de pasare daca aveti
  3. Copanele le-am pus intr-un tajine, peste ele am adugat sosul cu cateii de usturoi, i-am pus capacul si l-am dat la cuptor pentru o ora la 200 gr ( foc mare spre maxim )
  4. Daca nu aveti tajine puneti intr-un vas acoperit cu un capac fix sau o folie de aluminiu
  5. Dupa o ora am luat capacul si am lasat numai focul de sus pentru 15 min sa prinda o culoare deasupra
  6. Cand s-a mai racorit putin am scos copanele, am strecurat sosul ( se vede in poza era destul )desi usturoiul se poate pasa cu furculita am pus blenderul vertical
  7. Fiind la PP nu am facut alta garnitura sau salata doar un mujdei de usturoi

Va doresc, pofta buna

Leave a Reply

