Pui rapid cu sos alb

10660371_588383694599662_2910729955940182366_n

In cazul in care nu aveti ceva pregatit de mancare reteta este foarte rapida ( ca orice dukanita aveti in frigider carne de pui ) este fata tolerate se poate consuma inca din atac

Ingrediente :

  • 2 copane dezosate
  • 250ml lapte
  • o capatana de usturoi
  • sare, piper, ierburi aromatice
  • cam trei sferturi lingurita rasa de faina de konjac

  1. Copanele dezosate le-am taiat suvite, le-am sarat, piperat si amestecate cu rozmarin, le-am pus intr-o tigaie incinsa si le-am lasat sa sa prinda culoare pe o parte si pe cealalta, am pus capacul si s-au innabusit apoi am adaugat 150ml lapte (atentie ca se umfla ! ) , usturoiul l-am razuit, l-am adaugat si pe el am incercat carnea daca este patrunsa ( si era ) separat am amestecat Faina de konjac cu restul de lapte si am adugat in tigaie. Se amesteca bine, in cazul in care sosul este prea putin adaugati apa sau lapte.
  2. Se gusta daca mai trebuie sare, piper, se stinge focul si…ne asezam la masa dupa 15min !
    pofta buna
Leave a Reply

