Saleuri cu seminte

1619361_639587326145965_3906359684731743649_n

Se pot consuma si in Atac dar numai cu seminte de chimen

De la intalnire tot vream sa le fac,Mariana Ion  este “vinovata”. N-am retinut reteta ei dar am facut o combinatie si mi-au iesit niste saleuri foarte bune, imi pare rau ca n-am presarat Cascaval dietetic   deasupra dar ramane pe data viitoare si am sa fac cu 2 linguri tarate de ovaz si 2 de grau sa le pot consuma intr-o zi

  • Ingrediente :
  • 350 gr branza degresata
  • 4 oua
  • o lingurita rasa de sare
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri pudra de drojdie inactiva
  • 1 lingurita rasa faina de konjac
  • 150 gr iaurt degresat
  • 1 plic drojdie uscata
  • seminte de chimen sau susan, mac care sunt tolerate 

Pe toate le-am amestecat cu un tel, am lasat compozitia 30min la dospit si am turnat intr-o tava ( 32 X 27 ) tapetata cu hartie de copt si am presarat deasupra seminte de susan si chimen negru
Dupa 10 min am scos tava din cuptor, am portionat si am pus din nou tava in cuptor la foc mediu spre mic pana a fost gata. Am mai lasat 10 min la 100gr cu ventilatie sa se mai usuce putin ( ideea este de la Cris Catalya – multumesc ! )
Sa veti pofta buna !

Leave a Reply

