Supa crema cu pui si ciuperci

10922477_637542773017087_1575166153898743639_nIngrediente:

  •  carne de pui (eu am avut carcase de la piepti de pui pe care era carne din belsug )
  • ~ 700gr ciuperci
  • 2 morcovi
  • o telina
  • ardei gras( am avut deshidratat de mine )
  • 1-2 foi de dafin
  • piper boabe ( il pun intr-un infuzor special pentru mancare )

Crutoane din Paine dukan pentru cine este la croaziera  sau integrala la Consolidare stropita cu ulei de masline sau de cocos ( cel de cocos este tolerat )

  1. Am pus carcasele la fiert cu putina sare, dupa ce am luat spuma am adaugat si zarzavatul
  2. Cand au fost gata le-am strecurat iarvatul se pastreaza iar carcasele se lasa sa se racoreasca
  3. In supa rezultata am pus ciupercile taiate grosier la fiert. Dupa ce au fost gata se lasa la racorit
  4. Ciupercile, zarzavatul si carnea le-am dat la blender si apoi amestecate in supa, se presara verdeata si facem si crutoanele
  5. Painea se taie cubulete ( cum doriti mai mici sau mai mari ) se stropeste cu putin ulei de masline/de cocos si se da la cuptor pana se rumenesc

Sa aveti pofta buna, va asigur ca este foarte buna si satioasa !

Leave a Reply

