Supa de ceapa

10525831_614958501942181_248628152784825427_n

Supa de ceapa este prezenta din vremea romanilor iar mai tarziu a aparut si in Franta dar si la noi. Cand auzim denumirea e dreptul nostru sa fim reticenti numai dupa ce gustam ne dam seama cat este de buna.Nu am mai facut demult, de fapt contine mai multa smantana ( iaurt grecesc in cazul nostru ) si cascaval
Eu am dukanizat-o facand-o dietetica
Se face foarte repede doar sa ne asiguram ca avem in casa paine si supa de vita/pui
Ingrediente:
  • supa de pui
  • paine dukan
  • 300gr ceapa ( am pus de apa rosie )
  • 1 lingura  ulei de masline
  • iaurt grecesc 375gr
  • 3 galbenusuri
  • cascaval dietetic
  1. Supa am facut-o din oasele cu carnita pe ele ramase de la pieptul de pui + zarzavaturi
  2. Ceapa am taiat-o pestisori,am calit cu o lingura de ulei de cocos ( puneti ulei de masline daca nu aveti ) am acoperit cu capacul si din cand in cand am pus cate putina supa pana s-a inmuiat ceapa. Cu ajutorul blenderului vertical am facut-o pasta, am adaugat supa am lasat sa dea cateva clocote, am oprit focul si am pus un pumn de cascaval ras
  3. Intr-un bol am amestecat galbenusurile cu iaurtul grecesc si am adaugat cate putina supa pana cand temperatura din bol ( se simte la mana ) a fost egala cu cea din oala cu supa apoi am turnat in oala amestecand usor.
  4. Se potriveste de sare si piper si gata supa !
  5. Dar sa facem si crutoane : painea se taie bucatele, se da la cuptorul incins si din cand in cand mai amestecam in tava, cand sant gata aurite crutoanele am presatat cascaval ras
    Noi am servit cu mare pofta si voua va doresc la fel !

alex-brush.regularalex-brush.regular

Leave a Reply

