Urzici dukan

10527704_560187030752662_5645512160199030630_n

Ati facut urzici? Daca ati facut mai faceti, daca nu grabiti-va ca acum se termina si e pacat sant foarte sanatoase, sant permise in zilele de PL. Intradevar, sant migaloase dar si foarte gustoase !
Ingrediente
  • urzici
  • ceapa verde
  • 2-3 legaturi leurda
  • sare
  • oua
  • hrean
  • 2 linguri tarate de psyllium ( sau amidon )
  • 0 legatura de ceapa verde
  1. Urzicile se aleg de impuritati, se spala in multe ape, se oparesc intr-o oala in care am pus apa
  2. Pe masura ce le-am oparit le-am pus intr-o strecuratoare, le-am lasat putin sa se raceasca si am pus blenderul verticalpe urzici, le-am facut piure
  3. Intr-o cratita ( am una de fonta pe care o folosesc ) am pus piureul de urzici si cate putina zeama din cea ramasa de la oparirea urzicilor ( Am uitat ! Sa nu o aruncati este foarte buna de baut ) pana am fost multumita de consistenta,
  4. Am gustat daca mai trebuie sare si am adugat leurda, se amesteca bine, apoi si psillium si gata mancarea !
  5. Intr-o tigaie am facut si oualele ochiuri
    Am servit urzicile cu oua, ceapa verde si hrean proaspat ras
    Nu trebuie sa tii dieta sa mananci asemenea bunatate !spor la treaba
Leave a Reply

