Varza cu afumatura

10384523_560182274086471_7435109813627428245_n

O reteta banala ati spune dar sant fete tinere care chiar zilele trecute intrebau cum se face, am sa va spun cum o fac eu

Ingrediente:

  1. Varza se taie cu ajutorul cutitului , la razatoare sau robot cum am facut si eu, se freaca cu putina sare si se lasa deoparte
  2. Ceapa si ardeiul se toaca si ele iar rosiile se dau prin razatoare, se pun in cratita pe foc, se acopera cu un capac si se mai adauga cate putina apa fiarta sau supa ( daca avem ) pana se inmoaie. La sfarsit se aduga rosiile , piperul boabe ( eu am un infozor pe care-l folosesc numai la gatit sa nu se imprastie piperul prin mancare) ,m acoperit si foile de dafin si cimbrul, lasam sa dea un clocot si pentru culoare am adaugat si suc de rosii
  3. Am pus si varza care statea in asteptare, pulpele taiate in doua si curatate de pielita, am mai lasat 5 min, m-am asigurat ca are zeama indeajuns, am acoperit cratita cu o folie alimentara de aluminiu( daca aveti un capac care sa mearga la cuptor cu atat mai bine ) si am dat la cuptorul preanalzit pentru o ora dupa care am scos folia si am lasat numai grill – ul (sa ia o culoare deasupara) cateva minute

pofta buna

Leave a Reply

