Dovleac copt cu iaurt

10847824_621266397978058_8291434164539693093_n
Se pregateste repede doar la copt dureaza ~ 1 ora, depinde de marimea dovleacului

Ingrediente
  • dovleac ( am facut din partea unde sant semintele a unui dovleac placintar )
  • 3 oua
  • 2 lingurislimsugar  sau alt indulcitor dupa gust
  • 300gr iaurt
  • esenta de vanilie, ananas
  1. Dupa ce am curatat bine dovleacul l-am umplut cu apa si am masurat ce cantitate intra in el. In functie de asta am amestecat ingredientele plus cateva cuburi de dovleac, l-am pus intr-o craticioara cu apa si l-am dat la cuptor la foc mare ( 200gr )
  2. Cand s-a copt am scurs apa si l-am lasat sa se raceasca bine
Rece fiind se taie foarte frumos si se serveste cu placere
Sa aveti …pofta buna la dovleac
Leave a Reply

