Dovleac cu crema

1920507_644233455681352_3355156936472510559_n

O reteta mai simpla si fara tarate nici nu se putea !

INGREDIENTE :

  • 500 gr dovleac curatat de coaja, taiat cuburi
  • 6 oua
  • 1 L lapte degresat
  • slimsugar  sau alt indulcitor dupa gust
  • 1 lingurita cu varf faina de konjac
  • esente de vanilie, portocala, aroma de cozonac, ananas
  1. Toate se pun intr-o forma care merge la cuptor ( dupa cum se vede eu am pus intr-un castron de Yenna), l-am dat la cuptor la 180gr ( foc ptrivit ) cand a trecut testul scobitorii ( desi il incerc cu un bat de frigaruie ) l-a scos din cuptor si prin rasturnare l-am asezat pe un platou unde a ramas pana s-a racit
    L-am servit cu topping fara zahar  – tolerat 
    Sa aveti, pofta buna la dovleac
Leave a Reply

