Dovleac umplut cu crema de cocos

10606544_607903372647694_3929193795478664143_nIngrediente:

  • 1 dovleac
  • 4 oua
  • 1/2 cutie de cocomas
  • 400gr iaurt degresat
  • steverit  sau alt indulcitor
  1. Am avut un dovleac placintar, i-am taiat partea cu multa pulpa de sus ( l-am copt ) iar partea de jos am curatat semintele, atele si am masurat cu apa cata compozitie imi intra in el
  2. Oualele le-am amestecat cu furculita cu indulcitor apoi am adaugat crema de cocos si iaurtul, batut bine si pus in dovleac
  3. Intr-o tava cu apa am pus dovleacul si l-am dat la copt
  4. Cum dim greseli se invata, va sfatuiesc sa puneti dovleacul intr-o cratita, o forma si apoi in tava cu apa pentru ca dupa ce s-a copt, l-am lasat putin sa se racoreasca si cu ajutorul manusilor de bucatarie am vrut sa-l scot din tava sa-l pun intr-un castron sa se raceasca mai repede
  5. Era gata-gata sa mi se rupa si…nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat ca totusi frigea ! Asa pus in altceva este mai usor de manevrat
Dupa ce se raceste este foarte bun, sa aveti …
pofta buna la dovleac
Leave a Reply

