Guguluf cu dovleac si vanilie

10432483_621391507965547_816267674277581999_nIngrediente

BLAT
  •  300gr branza degresata
  •  2 linguri  Eritritol de Stevia sau alt indulcitor dupa gust
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 6 linguri tarate de ovaz
  •  3 galbenusuri
  •  100gr iaurt degresat
  • esente  de vanilie, ananas, razatura de portocala, aroma de unt
  •  3 albusuri + un varf de sare + 2 lingurite praf de copt

UMPLUTURA

  •  500gr dovleac taiat cubulete
  •  2 linguri Eritritol de Stevia  sau alt idulcitor dupa gust
  • 1 lingurita scortisoara
  •  razatura de portocala

GLAZURA

  •  250ml lapte degresat
  •  2 linguri budinca de vanilie
  • Eritritol de stevia sau alt indulcitor dupa gust
  •  ~ 150gr dovleac copt
  1. Pentru aluat se amesteca ingredientele in ordinea scrisa mai sus mai putin albusurile, cat le lasam la hidratat ne ocupam de dovleac.
  2. Curatat, taiat cubulete, amestecat cu indulcitor si scortisoara si-l lasam in asteptare
  3. Se spumeaza albusurile + sare + praf de copt, se amesteca incet cu restul compozitiei, in forma se toarma jumatate din compozitie, se da la cuptor si dupa 10 min se presara si dovleacul. Eu am pregatit 500gr, mi s-a parut ca este prea mult asa ca l-am pus in cuptor alaturi de guguluf intr-o craticioara
  4. Cand blatul este gata ( incercati cu un bat de frigaruie ) se lasa 10min apoi se rastoarna si pregatim budinca. Eu fac budinca la microunde  ca AICI si dupa ce a fost gata am amestecat si dovleacul copt
  5. Am ornat guguluful cu crema de vanilie si am pudrat cu scortisoara, dupa o ora de stat afara la rece se putea servi
    Sper ca o veti incerca, va asigur ca este foarte buna !

spor la treaba - dovleac

Leave a Reply

