Marmota cu dovleac si crema de cocos

1476529_608212722616759_7843841038290069584_n

Cand este sezonul sa  consumam dovleacul care este sanatos, bun si in dieta noastra dar numai in PL
Putem sa-l facem in foarte multe feluri doar imaginatie sa avem
Ingrediente:
UMPLUTURA
  • 500gr dovleac ras
  • SlimSugar sau alt indulcitor dupa gust
  • 1/2 crema de cocos cocomas
  • 1 bat de scortisoara
  • 2 bucati anason stelat
  • 2 lingurite seminte de chia – tolerat

BLATUL

  • 6 oua
  • 400gr branza degresata
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 2 lingurite praf de copt
  • un praf de sare
  • esente aroma de unt, vanilie si portocala
  • 2 lingurite cacao degresata- tolerat
  1. Intai m-am ocupat de umplutura. Dupa ce am ras dovleacul l-am amestecat cu indulcitorul, batul de scortisoara si anason si l-am “calit” fara grasime, fara apa cat sa se inmoaie, cateva minute, l-am lasat sa se raceasca si am trecut la blat
  2. Se amesteca branza + indulcitorul + taratele + faina de konjac +laptele praf + glutenul + galbenusurile si esentele. Fara cacao !
  3. Separat spumam albusurile cu un praf de sare cand incep sa se lege se adauga si praful de copt, se amesteca cu restul compozitiei ( cea cu tarate )
  4. In tava tapetata cu folie de copt/silicon/teflon ( ca la mine ) am turnat 1/2 din compozitie si am dat la cuptor
    Dovleacul calit + crema de cocos se paseaza la robot si la sfarsit am pus si o 2 lingurite de seminte de chia
  5. Compozitia de blat care a ramas am pus-o in 2 boluri in mod egal, intr-una am adaugat 2 lingurite cacao si o lingurita iaurt ( sa aiba aceasi consistenta ca cea alba ) apoi am pus compozitiile in 2 pungi
  6. Cand blatul din cuptor s-a intarit putin, se toarma umplutura iar deasupra ” m-am jucat ” cu compozitiile din cele doua pungi pe care nu uitati sa le taiati putin la varf
  7. Dupa ce se coace lasati putin in tava, puneti prajitura pe un gratar si trageti usor folia dedesubt
  8. pofta buna la dovleacCand se raceste bine se poate portiona si consuma cu pofta ceea ce va doresc si voua !
Leave a Reply

