Rulada cu model

10363557_607889835982381_8099330342648699567_nFara tolerate

Ingrediente

Umplutura
  • 500gr dovleac ras,indulcitor praf, scortisoara,nucsoara + 2 plicuri de ness pentru decor

Aluatul

  • 4 linguri tarate de ovaz
  • indulcitor dupa gust
  • 3 galbenusuri
  • esenta de vanilie
  • iaurt, cola sau lapte pentru inmuierea taratelor cam 150-200ml
  • 4 albusuri
  • 1 lingurita praf de copt
  1. Intr-o tava( 37X25 ) am pus hartia de copt, dovleacul ras intins pe toata suprafata apoi presarat cu indulcitor praf, scortisoara si nucsoara
  2. Am trecut la prepararea aluatului: taratele de ovaz amestecate cu indulcitor, galbenusurile, praful de copt si iaurtul cat sa iasa o pasta le-am lasat deoparte si am batut albusurile spuma tare,am mestecat cu o spatula ambele compozitii dupa care le-am intins deasupra dovleacului din tava.
  3. Cu ajutorul plicului de ness am facut romburi deasupra.
  4. La cuptor pentru max 20 min pana se riumeneste aluatul
  5. Eu pun o folie de silicon deasupra si apoi un fund si prin rasturmare scot prajitura. Se desface folia de copt si se ruleaza.
    Este acelasi mod de a o pregati ca si Rulada rasturnata cu dovleac fara tolerate doar ca de data asta are in compozitie si tarate

pofta buna (2)

Leave a Reply

