Rulada rapida la microunde

 

10347644_607897102648321_3362964911969115966_n

Rulada rapida la MW

UMPLUTURA

ALUATUL

  • 3 albusuri + 1 ou intreg
  • 3 linguri tarate de ovaz rasnite
  • 1 lingura tarate de grau
  • 1 lingura cu varf amidon alimentar – tolerat
  • 1 lingurita praf de copt
  • iaurt de baut ( asta am avut in frigider, daca nu lapte )
  • indulcitor dupa gust
  • esenta de vanilie, razatura de lamaie

Rulada merge si la cuptorul de la aragaz. Dar cum al meu deocamdata nu functioneaza, am ales sa fac la MW

  1. Se amesteca : taratele de ovaz, de grau, amidonul, indulcitorul cu galbenusul apoi se adauga iaurt cat sa fie mai moale.
  2. In tava de la MW ( a mea are diametrul de 30 cm) am pus hartie de copt iar dovleacul+indulcitor+scortisoara am imprastiat cam 3/4 din el, restul urmand sa-l presar peste aluat
  3. Albusurile le-am batut spuma iar in compozitia de tarate am mai adaugat praful de copt si esenta
  4. Se amesteca ambele compozitii usor, apoi se rastoarna in tava, se uniformizeaza
  5. Am pus tava in cuptor am selectat 75o W pentru 20 min si apoi Grill pentru 5 min
  6. Dupa ce s-a copt, se scoate din cuptor, se rastoarna si se unge cu dulceata de dovleac ,se ruleaza

pofta buna (2)

Leave a Reply

