Tort de dovleac si “frisca”

10636294_607901942647837_730399023345509292_nIngrediente:

Pentru frisca

Dovleacul se rade, oualele intregi le amestecam in vasul care va merge la cuptor cu indulcitorul, adaugam dovleacul, esentele si laptele

Deasupra se presara taratele de ovaz si de grau amestecate
Vasul se pune la baine-marie intr-o tava sau alt vas mai mare cu apa fierbinte. Dureaza ~ 90min la foc mediu(160gr )
dupa ce l-am incercat cu un bat de frigaruie si ne-am asigurat ca s-a copt se scoate vasul din tava de la cuptor, se lasa putin sa se racoreasca si punand o farfurie deasupra prin rasturnare se lasa la racit apoi in frigider ( l-am lasat peste noapte ) fara a ridica vasul in care am copt !
A doua zi am facut frisca falsa( am adugat in ea esenta de vanilie si de cocos ) si o parte am amestecat cu cacao
Am ornat tortul si este gata de pozat si de consumat !
Pofta mare va doresc !
Leave a Reply

