Crema brulee cu fructe deshidratate

1

O reteta simpla, din cateva ingrediente  se poate face si in Croaziera cu dovleac sau rubarba
 Ingrediente :
  • fructe deschidratate facute asta toamana de mine  ( mere, pere,prune )  puteti sa puneti si proaspete )
  • 6 oua
  • 2 linguri SlimSugar  / alt indulcitor
  • 1 L lapte degresat
  • 1 lingurita cu varf faina de konjac
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • esente  de caramel, vanilie, zmeura, ciocolata
  1. Fructele le-am lasat in lapte la deshidratat o ora
  2. Oualele + indulcitorul + esentele le-am amestecat cu telul, am adaugat faina de konjac si tarate apoi laptele si fructele
  3. Am pus totul intr-un castron de Yenna ( imi place ca pot urmari evolutia in timpul coptului )
  4. Cand s-a copt prin rasturnare am pus castronul pe un platou ( asigurati-va ca are marginile putin ridicate pt ca o sa curga sirop mai e si fierbinte ) Am lasat asa pana s-a racit complet si apoi am ridicat, pozat si am dat verdictul ca este foarte buna !

pizap.com14457180894801

Leave a Reply

