Drob umplut

10401879_559791977458834_8251596952148184017_nImgrediente:

  • pipote si inimi de curcan ( merg si de pui)
  • un piept de pui
  • ficat de pui
  • foi de dafin
  • piper boabe
  • sare

Pentru umplutura

  • 3 oua( depinde de cantitate)
  • ceapa verde
  • marar
  • patrunjel
  • nucsoara
  • sare
  • piper macinat
  • 6 fasii de pipt de pui nefiert, crud
  1. Organele curatate de grasime si pieptul de pui portionat le-am pus in apa la fiert cu sare, piper boabe si foile de dafin ( 2 nu prea multe) . dupa ce am luat spuma le-am lasat 20 min , am adugat si ficateii pentru 5 min. Focul oprit, se strecoara si nu aruncati apa !
  2. Dupa ce s-au racorit le-am dat prin masina de tocat , le-am amestecat cu restul ingredientelor si am mai adaugat apa in care au fiert cate un polonic incat compozitia sa fie mai moale dar nu sa curga !
  3. Tava am tapetat-o cu hartie de copt, am pus jumatate din compozitie, pe mijloc pieptul de pui crud, un strat subtire de compozitie si iar piept apoi toata compozitia. Trebuie putin apsat pieptul in compozitie.
  4. Am dat la cuptor pentru o ora si 20min, incercati cu un bat de frigaruie daca este gata.

Se consuma in zilele de PL langa o salata
spor la treaba

Leave a Reply

