Placinta cu dovleac deshidratat

10405473_644730535631644_8340654706817959819_nAsta toaamna am deshidratat dovleac , acum imi prinde bine !

Blat

  • 400gr branza degresata
  • 5 oua
  • 1 lingurita rasa faina de konjac
  •  2 linguri steverit ( sau orice indulcitor aveti)
  •  2 linguri tarate de grau
  •  2 linguri tarate de psyllium
  •  3 linguri lapte praf degresat 0,1%
  •  1 lingurita scortisoara
  • 150gr iaurt degresat
  •  2 lingurite ulei de cocos   – tolerat
  • esente de vanilie, razatura de lamaie si portocala, aroma de unt
  • 1 plic praf de copt
    Umplutura
  • dovleac deshidratat
  • 2 linguri steverit  sau ce indulcitor aveti
  1. Dovleacul l-am pus la hidratat in apa rece, l-am lasat ~ 1 ora
  2. Pentru blat am amestecat toate ingredientele de mai sus, le-am lasat 20min sa se hidrateze taratele, in tava tapetata am turnat 1/2 din compozitia de aluat apoi la cuptor la 160gr pentru ~ 10min cat sa faca o pojghita, se imprastie
  3. Dovleacul care a fost scurs bine de apa iar 2 linguri de Steverit se presara pe deasupra. Ce a mai ramas din aluat se toarna peste dovleac si din nou la cuptor
  4. Dupa ce am scos placinta din cuptor am lasat-o sa se raceasca pe un gratar si am pudrat cu pudra de eritritol eritrit, eritritol cu afine – Magazin online pentru cura de slabire, diabetici, alimentatie sanatoasa. Fara gluten – carbohidrati redusi
    Dovleacul deshidratat/hidratat este la fel de bun ca si cel proaspat

    Sa aveti , pofta buna la dovleac
Leave a Reply

