Rosii pentru iarna

9273_559786354126063_1693788830537331826_n

Zilele trecute am vazut o reteta care m-a incantat si mi-am zis sa o incerc ca tot aveam niste rosii… Reteta O reteta usoara, fara zahar si ulei
Ingrediente :
  • rosii ( nu le – am cantarit ~ 3kg
  • o capatana de usturoi ( in reteta spune 2 catei/borcan eu am pus mai mult )
  • busuioc verde

1 Fara nimic altceva ! Rosiile le-am spalat, taiat in 4, 6…depinde cat au fost de mari, pe masura ce le taiam le puneam in borcane de 800gr, le-am indesat cu mana si am umplut borcanul pana la ” umar ” deasupra am pus usturoi si busuioc. Se insurubeaza capacele si se pun intr – un vas in care punem carpe de bucatarie sau invelite in ziare ca in cazul meu, le punem la fiert si din momentul in care au inceput sa fiarba am missorat focul si a lasat sa fiarba 30min. Borcanele le-am scos dupa ce s-au racit complet Mi – au ajuns de 4 borcane dupa cum se vede si din poza. Inca nu am desfacut sa vad ce a iesit . Data viitoare am sa pun totusi putina apa/suc de rosii nu mult cam de un deget pentru ca se vede in borcan si-au lasat zeama dar nu pana sus sau merg pastrate rasturnate…inca nu stiu Oricum ideea retetei este foarte buna si am sa mai fac Daca o sa faceti si voi, sa aveti spor !

Leave a Reply

