Rulada cu ciocolata

10468055_559400237498008_6223955191367333975_n

 
Blatul
  • 4 oua
  • 1 plic budinca de capsuni – tolerat
  • steverit sau alt indulcitor dupa gust
  • esenta  de capsuni
  • 1 lingurita praf de copt

Umplutura

  • cate 6 linguri lapte praf degresat pentru fiecare culoare
  • steverit sau alt indulcitor dupa gust
  • esenta  de menta la cea cu cacao si de capsuni la cea alba
  • lapte fierbinte cat cuprinde sa iasa o pasta tartinabila
    cate 2 foi de gelatina pentru fiecare culoare
  • 2 lingurite de cacao degresata – tolerat 
  1. Am facut blatul : albusurile batute spuma + indulcitor + galbenusurile + budinca + praf de copt
    Intr-o tava 37X25 tapetata cu hartie de copt, dat la cuptor, se face repede, se rastoarna si apoi rulata tot pe aceasi foaie de copt , lasata sa se raceasca bine
  2. Pt ciocolata neagra am pus gelatina in apa rece, intr-un castron 6 linguri lapte praf degresat + indulcitor +cacao + esenta de menta + cate un pic de lapte degresat fierbinte, mai lasam un pic, mai punem, o sa vedeti ca are
    tendinta sa se tot ingroase dar nu exagerati !
  3. Am pus gelatina la MW pt 10 sec am amestecat-o in ciocolata si am intins-o peste blat dar am oprit putina si pentru decor
  4. Asa intins l-am dat la frigider si am procedat la fel cu ciocolata alba o intindeti peste ciocolata neagra peste blat si din nou la frigider pentru 15 min.
  5. Am rulat blatul, nu va speriati nu se rupe, este elastic, am decorat si gata !
  6. Ideal ar fi sa lasati blatul sa se raceasca mai mult pana il rulati dar cum ma grabeam a iesit bine si asa !
    Este pufoasa si…foarte buna , o sa-mi dati dreptate dupa ce o faceti !alex-brush.regular
Leave a Reply

