Rulada de pui umpluta

10447536_559791227458909_8575481997670632225_n

Ingrediente:
  • un piept de pui mai marisor
  • cascaval dietetic facut in casa( cateva felii ) https://dukanmamyvio.wordpress.com/2015/02/21/cascaval-dietetic/
  • sare, piper macinat
  • 1-2 lingurite de mustar fara zahar sau amidon
  • oregano
  • rozmarin sau alte mirodenii care va plac

Pieptul de pui l-am intins intai din cutit apoi l-am batut cu ciocanul de snitele si acoperit cu folie alimentara, cu grija sa nu fie rupt
L-am sarat si piperat, uns cu mustar si presarat cu mirodenii si deasupra am pus felii de cascaval
Am rulat cat mai strans pieptul cu ajutorul foliei de silicon ( daca nu aveti folie de silicon puneti pieptul pe o folie alimentara transparenta) si l-am legat cu sfoara de bucatarie
Intr-un vas de Yenna ( se poate pune in orice forma care merge la cuptor) am turnat apa + 2 foi de dafin + piper boabe, am acoperit vasul cu folie de aluminiu si la cuptor l-am lasat 40min , am dat folia la o parte, am intors rulada si l-am mai lasat pana a prins culoare si pe partea de sus
Cand a fost gata l-am scos pe un gratar, atele le-am taiat si dat la o parte, se poate consuma !
Este bun consumat ca si mezel dar ca si fel principal : in PP cu un sos de iaurt + usturoi, mujdei simplu iar la PP langa o salata
Eu l-am consumat la PP cu mujdei de usturoi si un castravecior

 https://dukanmamyvio.wordpress.com/2015/02/24/castraveti-in-otet/
Leave a Reply

