Salam din piept de pui si vita

10570429_559793660791999_8371692515736156983_nReteta ca si ideea am luat-o de aici: http://mercuryanna.wordpress.com/2013/03/14/un-fel-de-parizer-de-pui/
numai ca eu am folosit carne de pui si de vita
Am avut 500gr carne de pui si 200 de vita
Carnea am tocat-o si pe fiecare am condimentat-o,in cea de pui am adaugat ardei gras rosu, patrunjel si marar,leurda(din congelator),in fiecare am pus un ou
In rest am folosit aceasi metoda doar ca am pus carnea de pui pe peretii cutiei iar in mijloc carnea de vita
Dupa ce a fost gata( a durat cam o ora la 200 gr) am scos preparatul din cutie, am indepartat foaia de copt si l-am pus pe un gratar la grill sa capete o culoare

Leave a Reply

