Sirop de catina cu miere si Eritrit

10483737_606142986157066_7340979719545408126_nCu miere pentru familie, cu Eritrit pentru mine

Despre catina se gasesc atatea informatii, se stie ca are multiple beneficii pentru sanatate.Decat medicamente mai bine ceva natural !
Am mai facut o tura doar cu miere pusa peste fructe dar nu prea a avut succes. Siropul se consuma ca atare, cu apa, sifon, apa minerala
Ingrediente

Pentru siropul cu Eritrit

Pentru siropul cu miere

  • 1kg catina
  • 500 gr miere
  • 20ml Tinctura de propolis( optional )

Catina dupa ce am spalat-o intr-o strecuratoare, lasata sa se scurga apa o ora am dat-o prin storcatorul de fructe, pentru cea cu Eritrit am pus intr-o craticioara indulcitorul, am turnat suc de catina cat sa o acopere si pe aragaz la flacara mica am amestecat pana s-a topit indulcitorul apoi am amestecat in tot sucul, am adugat si tinctura
Pentru cea cu miere am adaugat mierea in sucul dat la storcatorul de fructe , am adaugat tinctura si amestecat bine
Resturile care au ramas de la ” prima mana ” l-am mai dat o data prin storcator si ce a ramas l-am pus la deshidratat pentru ceai
Iese un ceai aproape incolor cu o usoara tenta galbuie dar foarte parfumat si bun la gust

sete buna

Leave a Reply

