Biscuiti rapizi

  • 1458694_559804787457553_3554216039351812903_n

Rapizi pentru ca se pegatesc , se coc repede si la fel de repede se si mananca 

Ingrediente:

  • 2 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri amidon – tolerat
  • 2 linguri tarate de grau
  • 3 linguri lapte praf
  • 2 lingurite cacao degresata
  • SlimSugar / alt indulcitor rasnit dupa gust
  • goji
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 ou
  • 150gr branza degresata
  • 1 lingurita bicarbonat stins in putin otet
  • esente aroma de unt,  rom, cozonac, ciocolata
  1. Se amesteca ingredientele solide : taratele de ovaz si de grau, amidonul, cacao, laptele praf, indulcitorul, goji intr-un
    alt bol cele lichide : oul, branza,bicarbonatul stins, esente si apoi le combinam pe amandoua
  2. Lasam 15-20min sa se umfle taratele, rezulta o compozitie mai groasa,nu trebuie sa fie prea fluida
  3. Pe foaia de copt din tava se aseaza gramajoare, am pus cam 3/4 dintr-o lingura, data viitoare am sa pun cate o lingurita, si pe voi va sfatuiesc sa faceti acelasi lucru pt ca se intid destul de mult
  4. Sant gata foarte repede in mai putin de 15min la 160gr sau foc moderat spre incet

Transformarea

Portia pe ziua de astazi am mancat-o ca atare iar pentru maine am facut o crema din branza degresata, lapte praf degresat, esenta de visine si indulcitor, mixat bine pana se topeste indulcitorul, am taiat biscuitii pe jumatate si i-am umplut
Ca sant foarte buni nu are rost sa va spun, i-am facut pentru pentru 2 zile
pofta-buna

Leave a Reply

