Chec umplut cu rulada

CHECUL

  • 4 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 6 linguri lapte praf degresat
  • 1 lingurita rasa faina de konjac
  • 3 linguri gluten
  • 2 lingurite cacao degresata – tolerat
  • 4 linguri steverit  ( puneti dupa gust )
  • 12 linguri lapte degresat
  •  esente aroma de unt, esenta de ciocolata si rom
    FRISCA
    Este dupa reteta  pe care am imbunatatit-o cu esenta de ciocolata si cocos + 2 plicuri gelatina
  1. Intai am facut rulada
    Dovleacul si sfecla razuite amestecate cu Eritrit, scortisoara si nucsoara le-am imprastiat in tava ( 38X25) tapetata cu hartie de copt
  2. Pentru aluat am amestecat ingredientele mai putin albusurile care se adauga la sfarsit. Aluatul se intinde peste amestecul de dovleac si sfecla, se da la cuptor dupa ce este gata se mai lasa putin si prin rasturnare se intoarce cu folia in sus aceasta de dezlipeste si se ruleaza , se lasa la rece
  3. Facem si checul la fel amestecand toate ingredientele cu galbenusurile si laptele, cat mixam albusurile acestea se hidrateaza, la sfarsit cu o paleta amestecam incet si albusurile
    Intr-o forma de chec ( daca este nevoie tapetati-o ) punem compozitia si dam la cuptorul preancalzit la 160gr ( foc mediu )
  4. Compozitia pentru frisca se face cu cateva ore inainte ( eu am facut-o de seara ) se mixeaza bine iar la sfarsit am adaugat gelatina hidratata/lichefiata ca aici , o dam putin la rece sa se inchege dar nu prea mult !
  5. Dupa ce checul s-a racit se taie felii subtiri pe orizontala si tapetam o tava de chec ( si ea tapetata la randul ei cu folie alimentara ) pe laterale, jos si pastram si un capac
  6. Se pune un strat de frisca, rulada pe care am taiat-o pe orizontala pt ca era cam mare ) restul de frisca si capacul
    Se da la frigider
  7. Pentru ca mi-a ramas resturi de la chec si cealalta jumatate de rulada am tapetat un bol, am pus felii de rulada si am facut un amestec din 300gr branza degresata, Eritrit, 200ml lapte degresat, esente + resturile de la chec + 1 plic gelatina, am turnat in bol si asa s-a mai nascut o prajitura , un cheesecake din resturi !
    Spor la treaba si …pofta buna la dovleac
Leave a Reply

