Gogosari copti

1618401_583319291772769_5241568143677555364_n

Gogosarii asa atarnati in cuptor chiar ca merita ! Fara fum, fara grija intoarcerii. Stim cu toate cat e de greu sa-i coci pe aragaz dar si in tava cuptorului , sa-i intorci, nu stau cum vrem noi…
Impunsa codita cu un ac gros, intra mai greu dar cu ajutorul patentului merge, apoi bagata agrafa de birou, oricum asta a fost munca de barbat eu doar i-am atarnat pe gratar, am pus o tava dedesubt si o hartie de copt pe ea ( neaparat sa puneti cel putin tava pt ca la mine a curs din ei zeama si va face cuptorul…) am dat focul la maxim pe ventilatie si in 50min am copt 5 kg de gogosari in doua transe
Nu mai este necesar sa va spun ca trebuie sa lucrati cu manusi debucatarie
Dupa ce s-au copt i-am scos intr-o oala si am presarat sare deasupra, am pus un capac si i-am lasat sa se raceasca, s-au cojit foarte bine
I-am facut pentru iarna, dupa ce i-am curatat, spalat usor sa se duca toate semintele, ii rup fasii , ii las sa se scurga apoi pusi in pungi sigilate si la congelator
Spor la treaba sa aveti !
Leave a Reply

