Prajitura cu cioco si cola

10847906_617789091659122_2467461234474090397_nIngrediente

Blatul

  • 4 oua
  • 1 lingura steverit sau alt indulcitor dupa gust
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 1 lingurita cacao degresata- tolerat
  • 1 lingurita ness
  • 1 lingura de iaurt degresat
  • 1 lingurita praf de copt
  • esente  de rom, de ciocolata – 

Crema

  • 300ml lapte degresat
  • 2 linguri steverit sau al indulcitor dupa gust
  • 2 linguri amidon – tolerat
  • 1 lingurita cacao degresata- tolerat
  • 1 lingurita ness
  • 250gr branza Lacteea 0,2%
  • 2 pachete gelatina granule
  • esente  de ciocolata, aroma de unt

Glazura

  • 300ml coca zero
  • 1 lingura cu varf amidon – tolerat
  • goji

Decor – ( optional )

  1. Pentru inceput se amesteca toate ingredientele pentru blat mai putin albusurile pe care le vom bate spuma si adauga ultimele amestecand usor. Compozitia se imparte in 2 boluri in mod egal pentru ca vom face 2 blaturi
  2. Turnam compozitia din primul bol intr-o tava tapetata cu hartie de copt, intindem uniform si dam la cuptor la 160gr ( foc mic spre mediu ) se face repede, fiti cu ochii pe cuptor ! Cand este gata se scoate din tava, se intoarce blatul si se scoate hartia, se face si al 2-lea blat
  3. Facem crema , este o budinca eu o fac la microunde ca AICI  la sfarsit am adaugat branza degresata si gelatina hidratata/lichefiata. Se da la rece sa se inchege putin dar nu prea mult cat sa fie tartinabila
  4. Foile le-am taiat pe fiecare in 3 si am obtinut 6 foi
  5. Intr-o caserola captusita cu folie transparenta am pus o foaie, crema…si ultima a fost foie peste care am turnat glazura
  6. Glazura este tot o budinca din cola si amidon iar cand s-a terminat fierbinte fiind am pus si goji. Am lasat putin sa se racoreasca si am turnat deasupra prajiturii
  7. Se lasa la rece , dupa cateva ore ( 3-4 ) se poate servi cu placere,

pofta buna

Leave a Reply

