Tiramisu dukan

10342413_559810764123622_677036345879359423_n

Se consuma in croaziera,in 2 zile, are un singur tolerat( 1 lingurita de cacao)daca o inlocuiti cu ness poate fi consumat
si in Atac
Blat

  • 3 albusuri( mi-au ramas de la alt preparat dar puteti sa folositi 2 oua)
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • indulcitor dupa gust
  • esenta de rom, aroma de unt
  • 2 lingurite praf de copt

cafea pentru insiropat blaturile

Crema

  • 250gr branza degresata
  • 250gr iaurt degresat
  • indulcitor dupa gust
  • 1 plic gelatina pudra
  • esenta de cafea


  1. Blatul l-am facut la microunde,pentru ca nu-mi functioneaza cuptorul aragazului .
  2. Dupa ce am amestecat toate ingredientele mai putin albusurile pe care le-am mixat spuma si amestecat incet cu o spatula.
  3. Am turnat intr-o tava se silicon( 20X20 ) si in 15min a fost gata
  4. Dupa ce s-a racit l-am taiat in doua pe orizontala, am obtinut doua blaturi pe care le-am insiropat cu cafea
  5. Crema : Gelatina se pune la hidratat branza + iaurtul + indulcitorul + esenta de cafea .In gelatina hidratata si lichefiata se adauga cate putina din compozitia anterioara pana ajunge la aceasi temperatura apoi se amesteca in toata compozitia
  6. In forma in care am copt am pus folie alimentara transparenta, am pus un blat, o parte din crema iar blat, crema si deasupra am cernut cacao
  7. L-am dat la rece, cand s-a intarit poate fi servit

1

Leave a Reply

