Tort cu jeleuri

10561751_559801684124530_6873999342946629397_n

Pentru jeleurile colorate

  • -300ml ceai de menta +slimSugar/ alt  indulcitor + 1 pliculet gelatina
  • -300ml ceai de fructe +SlimSugar / alt indulcitor + 1 pliculet gelatina
  • -300ml socata  + 1 pachetel gelatina

Se pot folosi orice fel de ceaiuri aveti, colorate sa iasa
Pentru crema alba

  • 350gr branza degresata
  • 350gr iaurt
  • 150ml lapte
  • slimSugar / alt indulcitor dupa gust
  • esenta de vanilie
  • 2 pliculete gelatina

Pentru blat

  • 3 oua intregi
  • 2 linguri gluten
  • 2 linguri lapte praf degresat
  • 3 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • -3 linguri iaurt ( cat sa devina o pasta)
  • 2 lingurite cacao degresata – tolerat
  • 1 lingurita praf de copt
  • esenta  de rom
  1. Jeleurile le-am facut de seara, sa se inchege bine in frigider
  2. Dupa ce s-au inchegat le-am taiat cu un cutit
  3. Pentru blat am amestecat toate ingredientele, nu va speriati compozitia este cam lichida dar la copt iese un blat foarte bun . Dupa racire l-am taiat in doua
  4. Pentru crema alba, am amestecat ingredientele + gelatina hidratata si lichefiata + jeleurile dar am pastrat cateva si pentru decor
  5. In forma in care am copt tapetata cu folie transparenta am asezat un blat, umplutura de mai sus, al 2-lea blat si din nou crema iar deasupra jeleurile imprastiate
  6. Am dat la rece si dupa 2-3 ore se scoate din frigider, se poate servi

Sa aveti, spor la treaba

Leave a Reply

