Dobos tort

10517552_559828174121881_3696731398013201658_n

Am facut 2 foi de blat separat , 

Ingrediente pentru o foaie:

  • 2 oua10568809_559827434121955_1874740207047661988_n
  • 2 linguri tarate de ovaz
  • 1 lingura tarate de grau
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 3 linguri iaurt
  • 2pliculete ness
  • 1 lingurita praf de copt
  • Slimsugar/ alt  indulcitor dupa gust
  • aroma de unt, esenta de vanilie
    Oulele le-am separat, am amestecat toate ingredientele iar la sfarsit albusurile
    compozitia am intins-o in tava tapetata cu hartie de copt, se face destul de repede, fiti cu ochii pe ea !
Dupa ce am terminat cu foile, cat au stat la racit am facut si
Crema din :
  • un plic budinca de vanilie – tolerat
  • 500 ml lapte
  • 250 branza quark
  • 250 iaurt
  • Slimsugar/ alt indulcitor dupa gust
  • 2 plicuri gelatina

Gelatina am pus-o la hidratat iar budinca am facut-o la MW, am adaugat in budinca branza quark, am luat2-3 linguri era calda) si am pus peste gelatina sa se lichefieze, am adaugat gelatina in budinca apoi si iaurtul si am
lasat sa se raceasca dar nu trebuie foarte tare
Am luat o casoleta dreptunghiulara ( sau orice forma aveti), am tapetat-o cu folie alimentara si am decupat blaturile la
marimea caserolei,( daca este nevoie se mai peticesc, oricum nu se vede !)
Si in caserola am inceput sa construiesc tortuletul: foaie, crema, foaie, crema..si deasupra crema
Cand s-a mai intarit m-am “jucat” cu putina crema nutella dukan facuta de mine
Este bun si satios, in mod sigur ajunge sa-l consumam in doua zile
Sper sa va placa !

Leave a Reply

