Chec cu ness

10407277_559813497456682_3770781763507769852_nIngrediente

  • 500gr branza degresata
  • 3 oua intregi + 1 albus( mi-a ramas de la alt preparat )
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 6 linguri lapte praf degresat
  • 2 linguri  slimsugar sau alt indulcitor dupa gust
  •  de aroma de unt, vanilie
  • esente 2 pliculete de ness
  • 2 lingurite praf de copt
  1. Branza, galbenusurile, indulcitorul, taratele si laptele praf le-am amestecat intr-un bol si le-am lasat pret de 20 min, am adaugat esenta si aroma de unt iar albusurile batute spuma si la sfarsit adaugat praful de copt in albusuri, se mai amesteca putin si pe urma peste compozitia de tarate
  2. Se amesteca incet, de jos in sus si se adauga si ness-ul.
  3. Totul se toarna intr-o forma si…la cuptor!
  4. Eu am pus intr-o forma de silicon daca nu aveti nu uitati sa tapetati tava cu hartie de copt
  5. Timpul de coacere este relativ, in functie de cuptor dureaza ~ 20 – 30 min
pizap.com14455469799401
Leave a Reply

